> Regulamin sklepu

Regulamin sklepu

 Właścicielem sklepu internetowego www.famasklep.pl jest firma:

PROFIL Cezary Wiciński
ul. Jana Pawła II 26, 05-600 Grójec
NIP 797-121-44-40
REGON 673016215

konto bankowe:
97 1140 2004 0000 3002 4185 2888
mBank

1. Złożenie zamówienia w naszym sklepie jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
2. Zamówienia w sklepie internetowym można składać przy pomocy strony internetowej lub poprzez e-mail na adres: sklep@edustrefa.net  lub telefonicznie pod numerem 664 325 753
3. Warunkiem realizacji złożonego zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia, w szczególności podanie numeru telefonu oraz adresu e-mail umożliwiających potwierdzenie zamówienia. Realizujemy tylko potwierdzone zamówienia. Zamówienia niepotwierdzone w ciągu 48 godzin są automatycznie usuwane z systemu.
4. Dane podawane podczas rejestracji Klienta są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb realizacji zamówienia, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 poz. 926 z 2002 r. - tekst jednolity) i nie będą udostępniane innym podmiotom.
5. Termin realizacji zamówienia standardowo wynosi od 2 do 5 dni roboczych (+ czas doręczenia przesyłki), chyba, że w opisie towaru podane jest inaczej. Jeśli z jakichś przyczyn podany termin nie może być zachowany Klient jest o tym informowany i ma prawo odstąpić od zakupu.
6. Jeśli towar sprowadzany jest na indywidualne zamówienie Klienta, wówczas termin dostawy ustalany jest indywidualnie
7. Zamówienia wysyłamy Pocztą Polską lub firmą kurierską - zależnie od wybranej opcji. Możliwy jest też osobisty odbiór zamówień. Adresy punktów odbioru i godziny pracy podane są na stronie Kontakt.
8. Realizacja złożonego zamówienia rozpoczyna się natychmiast po otrzymaniu od Klienta potwierdzenia.
9. Wysyłka "za pobraniem" dostępna jest dla wszystkich użytkowników z pełną aktywacją konta. W przypadku tej opcji zamówienie wysyłane jest zaraz po skompletowaniu wszystkich zamówionych produktów.
9. Przy zamówieniach płatnych przelewem realizacja zamówienia rozpoczyna się po odnotowaniu wpłaty na naszym koncie
10. W przypadku wysyłki towarów do cen produktów doliczmy koszt transportu wg informacji podanej w trakcie składania zamówienia. Koszt dostawy uzależniony jest od sumarycznej wagi wszystkich zakupionych produktów. Na paragonie/fakturze koszty dostawy zostaną uwzględnione proporcjonalnie w cenie poszczególnych pozycji.
Zamówienia odbierane osobiście nie są obciążone dodatkowymi kosztami.
11. Podane koszty dostawy dotyczą przesyłek wysyłanych na terenie Polski. Nie wysyłamy zamówień poza granice Polski.
12. Wszystkie ceny w sklepie są cenami brutto. Każdy zakup dokumentowany jest paragonem fiskalnym. W celu otrzymania faktury VAT w procesie zakupu należy zaznaczyć odpowiednią opcję, oraz podać poprawne dane wraz z numerem NIP.
Zakupy dokumentowane fakturą VAT z NIP-em nie są traktowane jako zakupy konsumenckie.
13. W przypadku płatności przelewem należność za zamówienie należy wpłacić na konto bankowe podane w mailu otrzymanym z naszego sklepu. W opisie przelewu należy podać nr zamówienia.
14. Zakupy w sklepie internetowym c mogą być dokonywane wyłącznie przez osoby pełnoletnie. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia na stronie famasklep.pl, wybór formy płatności i przesłanie zamówienia.
15. Wysyłając zamówienie, Klient oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu Sklepu, w szczególności z możliwością odstąpienia o umowy, zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów ", (Dz.U. 2000 Nr 22, poz. 271) i akceptuje jego postanowienia.
16. Sklep internetowy famasklep.pl zastrzega sobie prawo odrzucenia błędnie lub częściowo wypełnionych formularzy zamówienia. Zamówienia będą odrzucane również gdy:
      a. transakcji nie uda się zautoryzować w systemie płatniczym przelewy24.pl (skuteczna autoryzacja oznacza zablokowanie na koncie karty płatniczej Klienta kwoty odpowiadającej wartości zamówienia wraz z kosztem przesyłki) lub
      b. we wskazanym czasie nie zostanie uiszczony przelew w należytej wysokości lub
      c. przesyłka nie zostanie odebrana od kuriera
17. Ceny podawane w sklepie internetowym są cenami brutto wyrażonymi w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT według obowiązujących stawek. Sklep famasklep.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen z tym że wcześniej poinformuje o tym klienta drogą mailową lub telefoniczną. W przypadku gdy cena podana w potwierdzeniu zamówienia jest różna od ceny znajdującej się w sklepie internetowym klient ma prawo rezygnacji z zamówienia.
18. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

REKLAMACJE
1. W przypadku gdy przy odbiorze towaru przesyłka nosi znamiona uszkodzenia nie należy jej odbierać dokonując jednocześnie w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej spisania protokołu reklamacyjnego. W przypadku nie dopełnienia tej formalności sklep internetowy nie ponosi żadnej odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu.
2. W przypadku kiedy opakowanie nie posiada widocznych uszkodzeń, a po rozpakowaniu okaże się iż towar jest uszkodzony lub wybrakowany należy niezwłocznie powiadomić sklep internetowy mailowo lub telefonicznie. Pracownik sklepu poinformuje Klienta o dalszej procedurze reklamacyjnej.
3. Reklamacja musi być poprzedzona telefonicznym lub pisemnym (mailem lub faxem) oświadczeniem o przystąpieniu do procedury reklamacyjnej
4. Do przesyłki musi być dołączony dowód zakupu (paragon/faktura), opis wady lub usterki, oraz informacja o numerze konta na które ma być przelana ewentualna należność.
5. Klient dokonując reklamacji wysyła towar na własny koszt - nie przyjmujemy zwrotów paczek "za pobraniem".
6. Po otrzymaniu przesyłki oraz stwierdzeniu przez naszego pracownika zgodności z w.w. punktami pracownik sklepu uzgadnia z Klientem sposób i czas zakończenia procedury reklamacyjnej.
7. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Klient ma prawo do otrzymania produktu pełnowartościowego lub do zwrotu wpłaconej kwoty.
8. W przypadku negatywnej weryfikacji produkt zostanie odesłany do Klienta po wcześniejszej wpłacie kosztów wysyłki na konto sklepu.

ZWROTY
1. Zgodnie z obowiązującym prawem każdy kupujący będący konsumentem (zakupy dokumentowane fakturą VAT z NIP-em odbiorcy nie są traktowane jako zakupy konsumenckie) ma prawo zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni  kalendarzowych liczonych od dnia odbioru zamówienia bez podania przyczyn. Termin 14 dni liczony jest do momentu fizycznego zwrotu bądź otrzymania przez nas informacji mailowej o fakcie odstąpienia od umowy.
2. Warunkiem odstąpienia od umowy jest odesłanie nieużywanego, nieuszkodzonego towaru, w fabrycznym opakowaniu na adres sklepu. Towary fabrycznie trwale zafoliowane, zalaminowane muszą być odesłane w stanie nienaruszonym.
3. Do zwrotu należy dołączyć informację pisemną o odstąpieniu od umowy, wraz z numerem konta, na które zwrócimy równowartość zwróconego towaru.
4. Kosz zwrotu towaru ponosi Kupujący.
 
POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
1. Opisy zamieszczone w naszym sklepie mają charakter wyłącznie informacyjny.
2. Przez rejestrację w sklepie i podanie adresu e-mail Klient wraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych o nowościach, promocjach, oraz  innych informacji związanych z działalnością sklepu.
3. W sprawach nie uregulowanych powyższym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego.